Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

Adventurer → Black Rock

Τελικα ασ'το αλλαξα γνωμη, για να εχεις τοσο βηχα εσυ φαντασου ποσο καιρο εχεις να ξεσκονισεις το δικο σου δωματιο :bleh: Αυτο το Παρασκευιατικο ειδοποιητηριο το φοβαμαι κι εγω να πω την αληθεια :emptyonexg1: αλλα επαναλαμβανω, νοημα δεν εχει να αγχωνομαστε απο τωρα, μιας και υπαρχουν μερες μεχρι την τελευταια διορια. Μπορει να ξυπνησουμε τη Δευτερα και να βρουμε το ειδοποιητηριο στο σπιτι μας οποτε τζαμπα θα εχουμε αγχωθει. Γι'αυτο κανε υπομονη λιγες μερες ακομα πριν αρχισεις να χανεις τριχες :thatsit: Εν τω μεταξυ, την επομενη μερα απο το Cosplay Party (Σαββατο) θα διοργανωσουμε Meeting προς τιμην των μελων του φορουμ που ερχονται απο αλλες πολεις για να παρευρεθουν. Θα ερθεις και εσυ;
Δεκ 06 2009 01:36