Community Status Updates
Adventurer → d.neko-angel
Ως photo-maniac στεναχωρεθηκα που ειπες οτι σου χαλασε η φωτογραφια λογω θολουρας:nanana: Ψηφιακη φωτογραφικη δεν εχεις; Θες να μου πεις τι μοντελο ειναι και να σου δωσω κανα-δυο tips? (Οχι πως ειμαι κανας επαγγελματιας, τα βασικα ξερω κι εγω :P )
Jan 20 2009 18:14


This status update has reached the maximum number of replies allowed
