Community Status Updates
psofia → Yunancy
Τι εννοείσ ότι είναι η δικιά σου η ατάκα??? Δλδ μοιάζουμε?? Τέλειααααα!!!
Εγώ είμαι εντελώσ πορωμένη με τα ανιμεσσσσσ. Μου αρέσει τρελά το Narutoooooo.
Tα μαντκιπζ είναι κάτι πολύ γλυκουλίνια pokemon. Στο παιχνίδι τα βρίσκεισσ σε ένα μέροσσ που το λένε "φορτσαν"!!!!!!!!!!
Jan 10 2009 23:55


This status update has reached the maximum number of replies allowed
