Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας
Erisadesu → DmJapan
άντε επειδή ήσουν καλό παιδάκι
btw το γκρουπ λέγετε Χαρά.... άσχετα που το έγραψαν Kara...
μάλλον chara ήθελα να το γράψουν επειδή βασίζεται στην λέξη χαρά.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=o-2SG6E3lo0[/youtube]
Απρ 15 2010 01:37


Αυτή η ενημερωμένη κατάσταση έχει φτάσει στο μέγιστο αριθμό των απαντήσεων που επιτρέπονται
