Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

Erisadesu → DmJapan

άντε επειδή ήσουν καλό παιδάκι btw το γκρουπ λέγετε Χαρά.... άσχετα που το έγραψαν Kara... μάλλον chara ήθελα να το γράψουν επειδή βασίζεται στην λέξη χαρά. [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=o-2SG6E3lo0[/youtube]
Απρ 15 2010 01:37