Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

Erisadesu → Anyparktos

μη το λες μισθωτή σκλαβιά...ειδικά όταν μιλάς σε ένα άτομο άνεργο και άφραγκο.... και να σταματήσεις να νιώθεις άσχημα καθε τρεις και λίγο...
Μάρ 08 2010 14:32