Community Status Updates
Erisadesu → digitaltracker
γειά σου ποτανάκι, καλά είμαι.
Τι λέει το πρόγραμμα γι αυτές τις μέρες; θα μείνετε εδώ ή θα την βγάλετε σε κανα χωριό;
Ρε συ τι να κάνω αφού ήταν τόσο αστείο αυτό που έγραψες γελούσα μόνη μου κανά πεντάλεπτο. Απλά σκέφθηκα τον τρόπο με τον οποίο θα το έλεγες από κοντά και γέλασα.
Dec 24 2008 22:55


This status update has reached the maximum number of replies allowed
