Community Status Updates
Serestrum → Yuki-chan
Και στη μεση να μην το αφησεις, και καταφερεις να το τελειωσεις, θα περιμενεις πολυυυυ καιρο να μεταφραστει... ειμαστε πανω απο εναν χρονο στο κεφαλαιο 82 ενω στην ιαπωνια εχουν βγει 2,3 τομοι ακομα...
δεν σου λεω πως χανεις κατι αν δεν το διαβασεις, αλλα σιγουρα ειναι πολυ διαφορετικο απο το 95% των σειρων εκει εξω... και να εισαι ετοιμη για περιεργα σκηνικα XD
Jul 31 2010 21:27


This status update has reached the maximum number of replies allowed
