Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας
d.neko-angel → Kai
κρατιόμουν ψύχραιμη γιατί κανείς δεν με προκαλούσε προσωπικά :P το επέβαλε και ο χαραχτήρας της Yuuko. Πάντος ειλικρινά το δικό σου το παίξιμο, της Zura μου άρεσαν πιο πολύ γιατί και εντάξι παίζατε αλλά και ασχολιόσασταν πιο πολύ με το παιχνίδι συμμετέχατε ενεργά το ψάχνατε παραπάνω. Eγώ κάτι η δουλειά κάτι άλλες υποχρεώσεις τελικά δεν μπορούσα να διαθέσω όσο χρόνο αρχικά ήθελα :smokingg:
:blingeye2: Και ναι είμαι τρελή Reborn fan και ακόμα πιο πολύ Hibari fan μέχρι το κόκαλο :joyful:
Μάρ 05 2011 13:31


Αυτή η ενημερωμένη κατάσταση έχει φτάσει στο μέγιστο αριθμό των απαντήσεων που επιτρέπονται
