Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

Mad_Hatter → Moefag

Δεν είσαι μόνος σου στο mononoke, και εγώ το βρισκω εκνευριστικό, κενό και απίστευτα βαρετό και γενικά δε το έχω καθόλου σε εκτίμηση, άσχετα πριν από κάτι χρόνια για κάποιο περίεργο λόγο είχα γράψει τα...καλύτερα για τα πρώτα επισόδια xd
Απρ 22 2012 15:26
  • Moefag
    Πάλι καλά. Μην είμαι μόνος μου σ'αυτό τον κόσμο. ;)
    Απρ 23 2012 05:56
Φωτογραφία

Moefag → Kenny

Χάχα, ευχαριστώ. ;)
Δεκ 31 2011 09:31
Φωτογραφία

Kenny → Moefag

Εσένα σε συμπάθησα και μόνο από το username, να ξέ'ς.
Δεκ 30 2011 14:27
Φωτογραφία

Warchief → Moefag

καλές επιλογές, μ'αρέσουν όσα είπες
Δεκ 30 2011 12:58
Φωτογραφία

Moefag → Warchief

The Key stuff - Air, Kanon etc- (αν και δεν τα έχω δει σε anime ακόμα), K-ON, Lucky Star, Ichigo Mashimaro, Azumanga Daioh και άλλα που δεν μπορώ να σκεφτώ αυτή τη στιγμή. Οτιδήποτε μ'έκανε κάποια στιγμή να βελάξω "Moe~~" καλό ήτανε. ;)
Δεκ 30 2011 11:19
Φωτογραφία

Warchief → Moefag

Ποια είναι τα αγαπημένα σου moeshit?
Δεκ 29 2011 19:39