Community Status Updates
Mad_Hatter → Moefag
Δεν είσαι μόνος σου στο mononoke, και εγώ το βρισκω εκνευριστικό, κενό και απίστευτα βαρετό και γενικά δε το έχω καθόλου σε εκτίμηση, άσχετα πριν από κάτι χρόνια για κάποιο περίεργο λόγο είχα γράψει τα...καλύτερα για τα πρώτα επισόδια xd
Apr 22 2012 15:26
-
Moefag
Πάλι καλά. Μην είμαι μόνος μου σ'αυτό τον κόσμο. ;)
Apr 23 2012 05:56
Moefag → Warchief
The Key stuff - Air, Kanon etc- (αν και δεν τα έχω δει σε anime ακόμα), K-ON, Lucky Star, Ichigo Mashimaro, Azumanga Daioh και άλλα που δεν μπορώ να σκεφτώ αυτή τη στιγμή. Οτιδήποτε μ'έκανε κάποια στιγμή να βελάξω "Moe~~" καλό ήτανε. ;)
Dec 30 2011 11:19


This status update has reached the maximum number of replies allowed
