Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας
Mad_Hatter → Moefag
Δεν είσαι μόνος σου στο mononoke, και εγώ το βρισκω εκνευριστικό, κενό και απίστευτα βαρετό και γενικά δε το έχω καθόλου σε εκτίμηση, άσχετα πριν από κάτι χρόνια για κάποιο περίεργο λόγο είχα γράψει τα...καλύτερα για τα πρώτα επισόδια xd
Απρ 22 2012 15:26
-
Moefag
Πάλι καλά. Μην είμαι μόνος μου σ'αυτό τον κόσμο. ;)
Απρ 23 2012 05:56
Moefag → Warchief
The Key stuff - Air, Kanon etc- (αν και δεν τα έχω δει σε anime ακόμα), K-ON, Lucky Star, Ichigo Mashimaro, Azumanga Daioh και άλλα που δεν μπορώ να σκεφτώ αυτή τη στιγμή. Οτιδήποτε μ'έκανε κάποια στιγμή να βελάξω "Moe~~" καλό ήτανε. ;)
Δεκ 30 2011 11:19


Αυτή η ενημερωμένη κατάσταση έχει φτάσει στο μέγιστο αριθμό των απαντήσεων που επιτρέπονται
