Jump to content


Community Status Updates


Photo

Mad_Hatter → Moefag

Δεν είσαι μόνος σου στο mononoke, και εγώ το βρισκω εκνευριστικό, κενό και απίστευτα βαρετό και γενικά δε το έχω καθόλου σε εκτίμηση, άσχετα πριν από κάτι χρόνια για κάποιο περίεργο λόγο είχα γράψει τα...καλύτερα για τα πρώτα επισόδια xd
Apr 22 2012 15:26
  • Moefag's Photo
    Moefag
    Πάλι καλά. Μην είμαι μόνος μου σ'αυτό τον κόσμο. ;)
    Apr 23 2012 05:56
Photo

Moefag → Kenny

Χάχα, ευχαριστώ. ;)
Dec 31 2011 09:31
Photo

Kenny → Moefag

Εσένα σε συμπάθησα και μόνο από το username, να ξέ'ς.
Dec 30 2011 14:27
Photo

Warchief → Moefag

καλές επιλογές, μ'αρέσουν όσα είπες
Dec 30 2011 12:58
Photo

Moefag → Warchief

The Key stuff - Air, Kanon etc- (αν και δεν τα έχω δει σε anime ακόμα), K-ON, Lucky Star, Ichigo Mashimaro, Azumanga Daioh και άλλα που δεν μπορώ να σκεφτώ αυτή τη στιγμή. Οτιδήποτε μ'έκανε κάποια στιγμή να βελάξω "Moe~~" καλό ήτανε. ;)
Dec 30 2011 11:19
Photo

Warchief → Moefag

Ποια είναι τα αγαπημένα σου moeshit?
Dec 29 2011 19:39