Community Status Updates
Strange Loop → d.neko-angel
Πανέμορφη πόλη. Τελειωνω εξεταστικη τωρα και θα πάω για μια εβδομαδα να ηρεμήσω Ναυπακτο.
Ηave fun there...
Jun 26 2010 15:45
Jun 26 2010 15:45