Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

VanHellsing → Adventurer

Χμμ δεν ειμαι σιγουρος ακομα λογικα ναι .Θα σου πω οταν θα πλησιαζει ο καιρος !!!
Απρ 07 2011 01:48
Φωτογραφία

Adventurer → VanHellsing

Χαιρομαι, αντε να σε ξαναδουμε κι εδω μεσα λοιπον :) Κατα τ'αλλα να σε ρωτησω, εσυ τη βδομαδα μετα το Πασχα θα εισαι Θεσ/νικη;
Απρ 06 2011 19:38
Φωτογραφία

VanHellsing → Adventurer

Ελα ρε φιλε !! Μια χαρα μου φαινεται .απο βδομαδα θα ασχοληθω και παραπανω γτ δεν εχω και πολυ χρονο αυτες τις μερες !!!!
Απρ 04 2011 17:56
Φωτογραφία

VanHellsing → Mitsuhashi

Ο zippos ειμαι να ξες !!!
Απρ 03 2011 17:34
Φωτογραφία

VanHellsing

Ελα ρε φιλε !! Μια χαρα μου φαινεται .απο βδομαδα θα ασχοληθω και παραπανω γτ δεν εχω και πολυ χρονο αυτες τις μερες !!!!
Απρ 03 2011 17:33
Φωτογραφία

Adventurer → VanHellsing

Ελα ρε κηνυγε Βρικολακων, καλως σε βρηκαμε :P Πως σου φαινεται το φορουμ;
Απρ 03 2011 14:36
Φωτογραφία

VanHellsing → Adventurer

Ελα ρε Γιάννη να μαι και γω !!! Κωστας απο 8ball !!!!
Απρ 03 2011 03:05