Community Status Updates
VanHellsing → Adventurer
Χμμ δεν ειμαι σιγουρος ακομα λογικα ναι .Θα σου πω οταν θα πλησιαζει ο καιρος !!!
Apr 07 2011 01:48
Adventurer → VanHellsing
Χαιρομαι, αντε να σε ξαναδουμε κι εδω μεσα λοιπον :) Κατα τ'αλλα να σε ρωτησω, εσυ τη βδομαδα μετα το Πασχα θα εισαι Θεσ/νικη;
Apr 06 2011 19:38
VanHellsing → Adventurer
Ελα ρε φιλε !! Μια χαρα μου φαινεται .απο βδομαδα θα ασχοληθω και παραπανω γτ δεν εχω και πολυ χρονο αυτες τις μερες !!!!
Apr 04 2011 17:56
VanHellsing
Ελα ρε φιλε !! Μια χαρα μου φαινεται .απο βδομαδα θα ασχοληθω και παραπανω γτ δεν εχω και πολυ χρονο αυτες τις μερες !!!!
Apr 03 2011 17:33
Adventurer → VanHellsing
Ελα ρε κηνυγε Βρικολακων, καλως σε βρηκαμε :P Πως σου φαινεται το φορουμ;
Apr 03 2011 14:36


This status update has reached the maximum number of replies allowed
