Jump to content


Community Status Updates


Photo

VanHellsing → Adventurer

Χμμ δεν ειμαι σιγουρος ακομα λογικα ναι .Θα σου πω οταν θα πλησιαζει ο καιρος !!!
Apr 07 2011 01:48
Photo

Adventurer → VanHellsing

Χαιρομαι, αντε να σε ξαναδουμε κι εδω μεσα λοιπον :) Κατα τ'αλλα να σε ρωτησω, εσυ τη βδομαδα μετα το Πασχα θα εισαι Θεσ/νικη;
Apr 06 2011 19:38
Photo

VanHellsing → Adventurer

Ελα ρε φιλε !! Μια χαρα μου φαινεται .απο βδομαδα θα ασχοληθω και παραπανω γτ δεν εχω και πολυ χρονο αυτες τις μερες !!!!
Apr 04 2011 17:56
Photo

VanHellsing → Mitsuhashi

Ο zippos ειμαι να ξες !!!
Apr 03 2011 17:34
Photo

VanHellsing

Ελα ρε φιλε !! Μια χαρα μου φαινεται .απο βδομαδα θα ασχοληθω και παραπανω γτ δεν εχω και πολυ χρονο αυτες τις μερες !!!!
Apr 03 2011 17:33
Photo

Adventurer → VanHellsing

Ελα ρε κηνυγε Βρικολακων, καλως σε βρηκαμε :P Πως σου φαινεται το φορουμ;
Apr 03 2011 14:36
Photo

VanHellsing → Adventurer

Ελα ρε Γιάννη να μαι και γω !!! Κωστας απο 8ball !!!!
Apr 03 2011 03:05