Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας
Fallen_Mpougatsa → redqueen
[QUOTE=redqueen;563552]το μοno καλο ηταν οτι ειδαμε ξανα τν καλο Himekawa :lovulovu:(μα γτ ν τ κανει αυτο στον εαυτο του και να κανει τετοιο μαλλι? + τι οικογενεια κι αυτη):terror2:[/QUOTE]
Έλα λίγο, λίγα τα λόγια για τον husbando μου. Και φυσικά είναι κούκλος όπως και να ναι και από την άλλη τι εκφράσεις θαυμασού είναι αυτές? Για να μαζευτούμε λίγο κοπελιά...!
:P
Φεβ 13 2012 00:51


Αυτή η ενημερωμένη κατάσταση έχει φτάσει στο μέγιστο αριθμό των απαντήσεων που επιτρέπονται
