Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας
Fallen_Mpougatsa → Kai
Πολύ τρέξιμο σήμερα μθιλάμε όμως, ότι να ναι! Τη μια δεν ήθελα να φύγω επειδή είχαμε την φοβερή συζήτηση, αλλά απ''την άλλη έπρεπε οπότε να τρέχω σαν την χαζή να ντυθώ και μετά να βρούμε το δώρο και μετά να πάμε στην ώραμας και μετά να γυρίσω σπίτι και να συνεχίσω φυσικά τη συζήτηση -να ναι καλά το γκρουπάκι αλλιώς έβλεπα την iristella να μας κυνηγάει με το μπαζούκα-. xD
Σεπ 30 2011 00:08


Αυτή η ενημερωμένη κατάσταση έχει φτάσει στο μέγιστο αριθμό των απαντήσεων που επιτρέπονται
