Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

LuluChan92 → OdyMonaxos

Ναι, αλλά πάντα είχα έφεση στα θεωρητικά. Τώρα γιατί πήγα Τεχνολογική, αυτό είναι άλλη ιστορία. Τέτοιες βλακείες δεν κάνω. Θα προσπαθήσω να κάνω ότι μπορώ. Πρόπερσι είχα βαθμό πρόσβασης 10,4. Είχα γράψει 1,9 στα Μαθηματικά και 4 ή κάτι παραπάνω στη Φυσική, οπότε δεν έχω πολλές ελπίδες για κάτι καλύτερο. Μακάρι αυτή τη φορά να τα καταφέρω καλύτερα.
Φεβ 01 2012 20:24