Jump to content


Community Status Updates


Photo

LDMTHEAWESOME

yup! χχαχαχαχαχ να σε πω παλια υπηρχαν κατι blogs εδω που ηταν σαν τσατρουμ! ξερεις αν υπαρχει κανεναν που να μαζευονται ο σερεστρουμ ο οσσαν η ιριστελλα και αλλοι?
Sep 04 2010 08:34