Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

johntheo95 → matassos

να ρωτησω ποια προγραμματα χρησιμοποιεις για τις φοτο?(κοψιμο,σμικρινση και τα λοιπα...)
Ιούλ 02 2010 15:43