Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας
Kamen Tantei Zura → mono
Ναι το σκέφτηκα αργότερα. Δεν είμαι moderator γιατί να σβήσω το ποστ μου. Σκέφτηκα ότι αφού απάντησα στον matasso, ο ίδιος θα το συνέχιζε και θα πεταγόντουσαν και άλλοι. Και έτσι θα γινόταν χαμός και θα μας βρίζανε.
Ναι, φυσικά και έγραψα το ευκόλως εννοούμενο, δεν τους το υπέδειξα το αυτό είναι το σωστό, το υπενθύμισα. Φυσικά πιάνει η μπάλα και εμένα. Συν το ότι θα πεταγόντουσαν και θα κράζανε και τον Kaiser χωρίς λόγο.
Δεκ 06 2011 21:38


Αυτή η ενημερωμένη κατάσταση έχει φτάσει στο μέγιστο αριθμό των απαντήσεων που επιτρέπονται
