Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας
Kamen Tantei Zura → Napster
Όχι, δεν τα έχεις μπερδέψει. Ναι, στην Νάουσα πήγανε :P Δεν έχουμε τρίτο λύκειο~ Μόνο 1ο και 2ο. Αυτοί που είδατε ήταν από το 1ο, το δικό μας, αλλά μόνο η πρώτη τάξη. Γιατί η δευτέρα πήγε τριήμερη, και δεν δικαιούμαστε μονοήμερη.
Καλός ο αγώνας που παίξατε; :)
XDDD
Το έχει κατασπαμάρει και το δικό σου ε;
Τι είναι αυτή ρε; XD best profile spammer~
Απρ 14 2011 21:59


Αυτή η ενημερωμένη κατάσταση έχει φτάσει στο μέγιστο αριθμό των απαντήσεων που επιτρέπονται
