Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας
Kamen Tantei Zura → Vagelio
Ευχαριστώ πολύ! (τι σόρρυ μωρέ :P)
Χαχαχα αυτό θα ήταν το καλύτερο δώρο για γενέθλια/γιορτή :D Αν τον είχα θα στο έστελνα με πακέτο να τον βρεις πρωί πρωί έξω από την πόρτα ;)
Ναι, ναι, το χαιρόμαστε ^_^
Ευχαριστώ πολύ, και σε εσένα το ίδιο εύχομαι!
Καλά μωρέ, βαρεμάρα κακό xD
Εσύ;
Μάρ 27 2011 00:17


Αυτή η ενημερωμένη κατάσταση έχει φτάσει στο μέγιστο αριθμό των απαντήσεων που επιτρέπονται
