Community Status Updates
Botsun → Kai
Κατάλαβα,εγώ είμαι στο N5,αλλά δεν μπορώ να πω πως τα anime με βηθούν στο listening,καθώς χρησιμοποιούν πολυ την αργκό....
Άχρηστη πληροφορία της ημέρας:
Στο thread,εβαλα το kanji για το αριστερά και まっすぐ σημαίνει ευθεία.
Nov 10 2011 22:34


This status update has reached the maximum number of replies allowed
