Community Status Updates
Botsun → Fallen_Mpougatsa
Λοιπόν,το σκέφτηκα.¨Οταν καταλάβουμε την Ελλάδα,θα βάλουμε σε επανάληψη τα επεισόδια της "Λάμψης" και του "Καλημέρα Ζωή",σε blue ray rip.
Μιας και το υποχρεωτικό διάβασμα χαζοshonen-κατά την γνώμη σου-παραείναι βάρβαρο μέτρο.
Καλό ; :hero:
Oct 19 2011 18:17


This status update has reached the maximum number of replies allowed
