Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας
veg3ta → thanasis1594
Για το meeting δεν μπορουμε να σου πουμε απο τωρα ποια μερα θα γινει, γιατι δεν το αποφασιζει ενα ατομο αλλα ολοι μαζι. Λογικα την Πεμπτη θα το οριστικοποιησουμε. Αν τοτε δεν εχεις ιντερνετ παρε τηλ τη Στεφι για να σε ενημερωσει :gotit:
Μάρ 03 2010 01:43
bardock300 → thanasis1594
Φιλε Θαναση ειδα εγραψες οτι ξερεις για ιδιαιτερα ιαπωνικων στην Πατρα, ειμαι ΟΛΟΣ αυτια.
Φεβ 21 2010 21:43
Adventurer → thanasis1594
Χμμ, μαλιστα, οποτε οντως δε βρισκω κατι για την περιπτωση σου :emptyonexg1: Οποτε για την ωρα για να μπορεις να γραφεις στο φορουμ μας, οπου απαγορευονται τα greeklish, χρησιμοποιησε εναν converter οπως εναν απο τους παρακατω :
[url]http://speech.ilsp.gr/greeklish/greeklishdemo.asp[/url]
[url]http://www.translatum.gr/converter/greeklish-converter.htm[/url]
Ελπιζω να σε βολεψουν :)
Φεβ 03 2010 06:23
thanasis1594 → Adventurer
de xrisimipoiow ubuntu xrisimopoiw backtrack 4 opote den exei ellinika
Φεβ 01 2010 14:42
Adventurer → thanasis1594
Την παρακατω μεθοδο τη δοκιμασες;
[url]https://docs.google.com/View?docID=dccdrjqk_4cqjn9zcj[/url]
Φεβ 01 2010 01:58
thanasis1594 → Adventurer
vasika xrisimopoiw linux ta opoia upostirizoun oles tis glwsses alla den exoun oles tis glwsses grafis
Ιαν 31 2010 18:50
Adventurer → thanasis1594
Καλημερα φιλε Θαναση. Εγραψες ειδα οτι δεν εχεις Ελληνικα στο PC σου. Κατα τετοιο ειναι ελαχιστα απιθανο να συμβαινει, ειδαλλως κατα πασα πιθανοτητα δε θα μπορουσες να διαβασεις αυτο το μηνυμα. Μηπως απλα δε γνωριζεις πως να τα ενεργοποιησεις τη γραφη ελληνικων στον υπολογιστη σου; Τι λειτουργικο χρησιμοποιεις;
Ιαν 31 2010 16:44


Αυτή η ενημερωμένη κατάσταση έχει φτάσει στο μέγιστο αριθμό των απαντήσεων που επιτρέπονται
