Jump to content


Community Status Updates


Photo

meidei → unagi

Έχε το στα υπόψιν· και σε αυτή την περίπτωση στο manga είναι καλύτερο. Βέβαια ο Ryo είναι το ίδιο εκνευριστικός (το έχουν οι uke αυτό; )...
Sep 23 2010 14:51