Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας
Lucy Heartfilia → GhostPrince
:hihi2: εξαρτάται γιατί δεν έχω δει ακόμα την τελιωποιημένη της φάση και αν ήμαστε για τελίως ρεζίλι δεν νομίζω να την στείλω γιατί πέρα από τα γέλια δεν μπορείς να φανταστείς τι βλακεία πέφτει!!!
ΤΟ Durara??? Lol και εγώ το κατέβασα για τις διακοπές μαζί με Kateikyoushi Hitman Reborn, Ghost hunt, Ghost Hound, Claymore & Desert Punk ,... :)
Ιούλ 01 2010 00:14


Αυτή η ενημερωμένη κατάσταση έχει φτάσει στο μέγιστο αριθμό των απαντήσεων που επιτρέπονται
