Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας
Lucy Heartfilia → Serperoth
Hiiiii!!! I'm soooo sorry αλλά μόνο τώρα μπήκα .aNiMe//GR για να μπορέσω να σου απαντήσω... Gome nasai!!!! Μόλις γύρισα από το cinema με έσυραν κάτι φίλες μου να δούμε το eclipse και η Ami με ανάγκασε να φορέσω και μπλουζάκι... *embarrassed* αλλά πρέπει να πω πως αυτό ήταν κάπως καλύτερο από τα άλλα κυρίως επειδή είχε περισσότερο action,.... εσύ πώς πάς;;;
Ιούλ 01 2010 00:07


Αυτή η ενημερωμένη κατάσταση έχει φτάσει στο μέγιστο αριθμό των απαντήσεων που επιτρέπονται
