Jump to content


Community Status Updates


Photo

Vagelio → Jorg

Είμουν σίγουρη ότι θα το πρότεινες :Ρ και τυχαίνει να το έχω ήδη να κατεβαίνει. To crossover αυτών το δυο το έχω ακούσει, και ειλικρινά, λυπάμαι τον sugita που θα πρέπει να αποδίδει δυο διαφορετικούς χαρακτήρες ταυτόχρονα XD. Είναι όντως τόσο καλοί οι πιγκουίνοι? Και η mono μου το πρότεινε, so θα το ξεκινήσω. Νο.6 δεν ξεκίνησα και δεν νομίζω να το αρχίσω με αυτά που ακούω XD
Sep 25 2011 12:59