Community Status Updates
Vagelio → EriUri
Χαίρομαι γι' αυτό. Τutorial....τι μου θύμησες τώρα. Κι εγώ τους πρώτους μήνες που είχα πάρει ζεστά την ανατομία και το photoshop, όλο στο deviant art ήμουν και κατέβαζα tut με το κιλό. Τώρα πια με το ελέυθερο σχέδιο δεν τα πολυχρησιμοποιώ αλλά που και που ψάχνω για character creation.
Μια χαρά έκανες που το έδειξες στην πιο αρχική μορφή του. Μας έδωσες την βάση που εξηγεί περί τίνος πρόκειται :).
Eπί τη ευκαιρία, ποιον οδηγό χρησιμοποίησες για να τους φτιάξεις? Εγώ τα μαζέυω σε αυτόν το φάκελο [URL]http://nidoqueen4ever.deviantart.com/favourites/10134618[/URL] (υπόψιν ότι δεν είναι εδώ όλα γιατί καταλάθος είχα διαγράψει τον παλιό λινκ)
Κανένα πρόβλημα ^_^, ρώτα ότι θέλεις.
Apr 22 2011 14:15


This status update has reached the maximum number of replies allowed
