Jump to content


Community Status Updates


Photo

Vagelio → Kamen Tantei Zura

Χρονια πολλα και σε 'σενα vage-chan!:ureshii: (sorry που αργησα να απαντησω, περασα τη γιορτη μου στο σπιτι της κολλητης). Αχ, μακαρι να βγει αληθινο αυτο που λες και να βρω κανενα nekobishie εξω απο την πορτα μου αυριο XD. Αντε βρε, να χαιρεσαι το θεϊκο αυτο ονομα και οτι επιθξυμεις να γινει πραγματικοτητα συντομα :D. Πως τα πας btw? Καλα?
Mar 27 2011 00:06