Community Status Updates
Jorg → Fallen_Mpougatsa
Εμείς έχουμε μια Μαρία στην τάξη, που θέλουν να τη φωνάζουν [b]μόνο[/b] Μάρω, αλλίως τα παίρνει. XD Ναι και εγώ από animeplanet. Ναι και εγώ πιο πολύ για να με βρίσκουν το κάνω, αλλά σε μερικά forum το έχουν πάρει οπότε πρέπει να επιλέξω άλλο.
Feb 26 2011 16:22


This status update has reached the maximum number of replies allowed
