Jump to content


Community Status Updates


Photo

Regina → just reaper

Είσαι κακός και στριμένος :angry: Για χάρη σου δεν ευχαριστήθηκα το υπέροχο παγωτάκι μου με μία μπάλα προφιτερόλ και μια άλλη κίντερ μπουένο :nbleed:
Oct 18 2010 20:50