Jump to content


Community Status Updates


Photo

spartankid → Kai

Και εγώ μόλις ειδα το 12 που νόμιζα ότι ήταν και το τελικό σπάστηκα τόσο πολύ στην αρχή δεν φαντάζεσαι λέω όχι ρε γαμώτο τέτοιο τέλος αλλά εντάξει μετά με κράτησε κάπως ευτυχώς ...
Aug 05 2010 03:20