Community Status Updates
spartankid → Kai
χμμ με το DGM έχω μείνει λίγο πίσω αλλά θα το συνεχίσω πρόσφατα τελείωσα το dragon head (manga) που μου άρεσε τρελά και έχω ξεκινήσει kurosagi και angel sanctuary έχω ελάχιστο χρόνο και όταν δεν δουλεύω πάνω στα manga διαβάζω αλλά χρόνο για να δώ anime δεν έχω.Έχω αφήσει το rainbow στο 14 πάνω στο καλό οπότε θα το ολοκληρώσω από εσάς.(Τελειώνει και το καλοκαίρι Τ_Τ)
Aug 04 2010 05:41


This status update has reached the maximum number of replies allowed
