Community Status Updates
Yuki-chan → Serestrum
Ναι αυτο ενωουσα.. ^^ γλυκουλης...είναι καλο το μανγκα? αξιζει να το αρχισω.??
Το ξερω το προφιλ μου ειναι λιγο σαλατα.. :)
Jul 31 2010 20:43
Jul 31 2010 20:43