Jump to content


Community Status Updates


Photo

Yuki-chan → Serestrum

Ναι αυτο ενωουσα.. ^^ γλυκουλης...είναι καλο το μανγκα? αξιζει να το αρχισω.?? Το ξερω το προφιλ μου ειναι λιγο σαλατα.. :)
Jul 31 2010 20:43