Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας
Archangel
Χαχαχαχα!Ένα να ξέρεις δεν έχουν όλοι γούστο:P.Ότι θες μπορείς να το συζητάς μαζί μου.Αλλά να ξέρεις ότι δεν θα απαντάω άμεσα.Είμαι στρατιώτης και δεν ξέρω πως θα με πάει η υπηρεσία
Ιαν 08 2009 22:42


Αυτή η ενημερωμένη κατάσταση έχει φτάσει στο μέγιστο αριθμό των απαντήσεων που επιτρέπονται
