Jump to content


Community Status Updates


Photo

Guest-13157 → meidei

Α με στενοχωρείς την μία μου το παίζεις Free Foundation Evangelist και από την άλλη χρεισιμοποιείς Opera. Αν θεωρούσες την BSD σωστή θα ήταν δεκτό αλλά αφού είσαι τόσο αντίθετος γιατι;
Dec 28 2010 00:05