Community Status Updates
Guest-13157 → meidei
Α με στενοχωρείς την μία μου το παίζεις Free Foundation Evangelist και από την άλλη χρεισιμοποιείς Opera. Αν θεωρούσες την BSD σωστή θα ήταν δεκτό αλλά αφού είσαι τόσο αντίθετος γιατι;
Dec 28 2010 00:05


This status update has reached the maximum number of replies allowed
