Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας
shinigami94 → phm
Προχτές τα άλλαξα :P
Ήταν πραγματικά πολύ ωραία ταινία και θέλω να την ξαναδώ γιατί την είδα χωρίς υπότιτλους και μου διέφυγαν κάποια πράγματα.Παρόλα αυτά ξεχώρισε αμέσως σαν ταινία. :)
Σεπ 21 2011 11:46


Αυτή η ενημερωμένη κατάσταση έχει φτάσει στο μέγιστο αριθμό των απαντήσεων που επιτρέπονται
