Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

shinigami94 → phm

Προχτές τα άλλαξα :P Ήταν πραγματικά πολύ ωραία ταινία και θέλω να την ξαναδώ γιατί την είδα χωρίς υπότιτλους και μου διέφυγαν κάποια πράγματα.Παρόλα αυτά ξεχώρισε αμέσως σαν ταινία. :)
Σεπ 21 2011 11:46