Jump to content


Community Status Updates


Photo

shinigami94 → Jorg

Ευχαριστώ :) Και το δικό σου set είναι........λαχταριστό.Θέλω να φάω κάθε φορά που το βλέπω xD Εγώ ήθελα να το τελειώσω πρίν το ξεκίνήσουν οι εξετάσεις αλλά δεν το βλέπω. -__- Πολύ ωραίο manga πάντως.Ωραία υπόθεση με καταπληκτικό σχέδιο.
May 03 2011 22:37