Jump to content


Community Status Updates


Photo

shinigami94 → Night Wizard Seal

Versailles έχω ακούσει αλλα δεν με ενθουσίασαν ιδιαίτερα. 2 κομμάτια είχα ακούσει: The Revenant Choir και Serenade Δεν ξέρω απο ποιο άλμπουμ είναι αυτά αλλά δεν με εντυπωσίασαν. Μπορεί να τους δώσω μια δεύτερη ευκαιρία.
Mar 07 2011 12:30