Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας
shinigami94 → Night Wizard Seal
Βασικά,και ναι και οχι. ^^''
Τι θέλω να πώ?Ψάχνω ιαπωνικά συγκροτήματα που δεν έχω ξανακούσει.Δυστυχώς δεν είναι πολύ εύκολο.Πολλά τραγούδια απο διάφορα συγκροτήματα είναι απλά καλά και καταλήγουν βαρετά (αναφέρομαι μόνο σε τραγούδια που έχω ακούσει.Μπορεί να υπάρχουν και καλύτερα)
Στους Onmyouza μου αρέσει πάρα πολύ η φωνή και γενικότερα το στυλ τους.Και να φανταστείς πως δεν τρελαίνομαι για metal.Οχι οτι έχω κάποιο πρόβλημα.
Έχω φάει και ένα κόλλημα με το Nemuri και το ακούω συνέχεια.Ελπίζω να βρώ κι αλλα τραγούδια τους που να μου αρέσουν.Κατεβάζω και τη δισκογραφία τους:kill4u:
Ως metal συγκρότημα έχουν κάτι διαφορετικό απο τα υπόλοιπα που δεν μπορώ να προσδιορίσω!
Αν έχεις όρεξη,μπορείς να μου προτείνεις κάποια πολύ καλά συγκροτήματα και τραγούδια που σου αρέσουν απο το καθένα?
Μάρ 07 2011 10:12


Αυτή η ενημερωμένη κατάσταση έχει φτάσει στο μέγιστο αριθμό των απαντήσεων που επιτρέπονται
