Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

Seirios → Korkofilaki

γειαααα :) χρονια πολλααααααααα! το ποστ σου στο 3 ways story αρχικά είναι τρομερό..αλλά έκανες ένα μικρό λαθάκι. ο νέιθαν είναι εκεί. :P αυτή η ανανέωση είναι για τον Νέιθαν. και επίσης πως είναι εμφανισιάκα γενικότερα μια μικρή περιγραφη.
Δεκ 26 2008 20:22
Φωτογραφία

anime-dono → AquaLayzeR

Το ξέρω ρε αλλά it doesn't hart to play along once in a while . Αν και έμενα μέχρι στιγμής μου πάνε σκατά:bahhh:, το μόνο καλό so far είναι ότι πήρα έναν 320 σκληρό και έχω κατεβάσει καμία 250 GB anime σε 3 μέρες :burningbe3:.
Δεκ 26 2008 20:14
Φωτογραφία

Nighteyesiristella

Χρόνια πολλά senpai. Καλές γιορτές!:drink:
Δεκ 26 2008 19:37
Φωτογραφία

AquaLayzeR → anime-dono

Και σε σένα αν και τα χριστούγεννα είναι μια εμπορική γιορτή...
Δεκ 26 2008 19:36
Φωτογραφία

akane → Yunancy

ρε οι gazette τα σπανεε.....sugoi nee!!!!!!^_^ ααα εσενα σου αρεσουν κατι σαν σουηδοι,γενικως απο βορεια....:P οταν λεω παππουτσια εννοω οτι οταν βλεπω ενα αγορι θα προσεξω τα παππουτσια αν μου αρεσουν..εε εντ3ι ιδιοτροπεια τι ν πεις...χαχα αα και καλες γιορτες να ευχη8ω ¨) ρε σ ναι....αν 8υμασαι στο "o τελευταιος σαμουραι" μ αρεζε ο αρχηγοσ τι ηταν τελωσ παντων λολ ενασ μ φαλακρα χαχα
Δεκ 26 2008 19:34
Φωτογραφία

Lelouch → jimmare

Εγω...Βασικα εγω και ο κουρκουρ ειμαστε...Μονο...Αλλα γιατι αρεσκεται στο ξυσιμο καταλιγω να κανω ολη την δουλεια.(εκανε μονο μεταφραση τιποτα αλλο)Δεν ξερω κατα ποσο θα μεινουμε...Ισως ενσωματοθουμε αλλου (το πιο πιθανο)
Δεκ 26 2008 19:27
Φωτογραφία

iristella → Franklin

Επίσης κοπέλα μου. Χαρούμενες γιορτές , καλή πρόοδο και πάνω από όλα υγεία. Φιλάκια πολλά!!!
Δεκ 26 2008 19:03
Φωτογραφία

iristellaNighteyes

Xρόνια πολλά Και καλά χριστούγεννα Nighteyes San!!! εύχομαι ευτυχισμένες γιορτές με υγεία αγάπη και ότι επιθυμείς. And lots of anime of course!
Δεκ 26 2008 19:00
Φωτογραφία

Zauk-Lain- → AnO!

Εμμμ.Ασε με να σου δοκω τα φωτα μου...Μερες Που ειναι αλοστε....Muhahahaha
Δεκ 26 2008 18:58
Φωτογραφία

Orion19 → Franklin

Επίσης my wuuuv! Χρόνια Πολλά και καλά!
Δεκ 26 2008 18:57
Φωτογραφία

AnO! → Zauk-Lain-

WOW!αυτο δεν το ειχα σκεφτει!να τις καψουμε να τι καψουμε.!
Δεκ 26 2008 18:27
Φωτογραφία

Zauk-Lain- → AnO!

Σ'ευχαριστω για την κατανοηση...Το πασχα θα εχει και περισοτερες γριες με λακ στο μαλι που αρπαζει ευκολα...kukuku
Δεκ 26 2008 18:21
Φωτογραφία

Jiraiya → Azathoth

Μάλλον δε θα μπορέσω να ρθω.
Δεκ 26 2008 18:01
Φωτογραφία

AnO! → Zauk-Lain-

χμμμ,καλα λες,καλυτερα το Πασχα,θα χει πιο πολυ τζερτζελο.. μπορω να περιμενω μην ανησυχεις..
Δεκ 26 2008 17:59
Φωτογραφία

Zauk-Lain- → AnO!

Ναι αμε,Μεσα ειμαι..Βασικα ομως εγω ειμαι περισοτερο για το πασχα φαση τοτε που παιζουν πολα κερια και ειναι ευκολο να γινει το Μπαχαλο... Αλλα αφου θες εσυ τωρα,δεν μπορω να σου χαλασω χατιρι...
Δεκ 26 2008 17:40