Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

Kai → Fallen_Mpougatsa

Καλά, έτυχε και μου έδωσαν ένα κουπόνι για έκπτωση από το bookdepository και είχε έκπτωση ήδη και στα 2 και είπα, αν είναι να τα πάρω, θα τα πάρω τώρα. Όντως, όχι μόνο θα τραβούσα τα μαλλιά μου, αλλά θα χτυπούσα και το κεφάλι μου στον τοίχο.
Φεβ 24 2011 00:20
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Kai

Ha ha, no, σε περίμενα βρε! Πάντως σοβαρά τώρα, να σαι καλά που τα παίρνεις κι εσύ γιατί εγώ δεν είμαι σε θέση...Αχ πολύ χαίρομαι! Πω πω αν τελικά το έπαιρνες στα Γερμανικά θα έπεφτε πολύ γέλιο! ...Και μετά θα είχες όλο το δίκιο να τραβάς τα μαλλιά σου όσο θες! XD
Φεβ 23 2011 23:41
Φωτογραφία

Kai → Fallen_Mpougatsa

Άσχετο, σήμερα έκανα order τα Kurogane 3+4, ευτυχώς δεν έκανα για άλλη μια φορά βλακεία, κόντεψα να πάρω το 4α στα Γερμανικά XD Τσέκαρα τα εξώφυλλα επίσης για να μην πάρω πάλι το Imon και λογικά αυτή τη φορά θα το διαβάσουμε επιτέλους. Εκτός κι αν δεν άντεξες και το έχεις διαβάσει ήδη XD
Φεβ 23 2011 23:36
Φωτογραφία

Kai → Fallen_Mpougatsa

Σοβαρά, είτε αρέσει το rp σε κάποιον είτε όχι μη δίνεις σημασία. Κι εγώ θα μπορούσα να γράχω για αρκετούς εκεί μέρα, αλλά δικαίωμά τους να παίζουν όπως θέλουνε. Στο κάτω-κάτω γιατί να στερήσεις στον άλλον τη χαρά του παιχνιδιού. Ας ανοίξει η γενική συζήτηση και έχω πολλά να γράψω. Anyway, είναι παιχνίδι που δεν μπορείς να βασιστείς σε τίποτα ουσιαστικό για να διαλέψεις ποιος νομίζεις ότι πρέπει να φύγει. Μερικοί δεν καταλαβαίνουν ότι πιο πολύ σαν big brother είναι παρά εξιχνίαση μυστηρίου and that's all.
Φεβ 22 2011 21:30
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Kai

Άσε άσε, τον άκουσε τον καθηγητή! Βουγούκλο τον είπε τον άνθρωπο...καλά όχι και πολύ άνθρωπο! xD Καλά, ότι σε εμπνέει ο Neuro φαίνεται, έχει ρέντα! Πάντως χαίρομαι που δεν ήσουν εσύ η αδερφή σου και η Anelis οι μόνοι που εκτιμήσατε το rp μου αν και είμαι σίγουρη ότι τσάτισα και πολλούς εκεί μέσα αλλά τι να κάνωωω...Το ήθελα πειστικοοοοό!:emptyonexg1:
Φεβ 22 2011 21:24
Φωτογραφία

Kai → Fallen_Mpougatsa

XD Ο Νeuro με εμπνέει, αν και μου φαίνεται πως τον βγάζω αρκετά OOC ώρες-ώρες. Τουλάχιστοον χαίρομαι που σ' άρεσε, σε παρακαλώ όμως, πρόσεχε και λίγο το πτώμα σου γιατί δεν το βλέπω καλά.
Φεβ 22 2011 21:17
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Kai

Ανεστία, γράφεις σήμερα λέμε! Ραπουνζέλ, ξανθομαλλούσα κοπελιά, -ούτε στον θάνατο δε βρίσκει ηρεμία ο καμένος- και το σχόλειο για τα ράμεν...Πεθαίνω μιλάμε!Καλά, γενικότερα σ'όλο το post πέθανα -εκτός κι αν η άγνοια είναι το μεσσαίο σας όνομα, έλεος- αλλά δεν ξέρω, γράφεις!
Φεβ 22 2011 21:15
Φωτογραφία

Kai → 1451

ΧD No problem, αν και δεν ήξερα ότι ήταν λάθος.
Φεβ 21 2011 21:03
Φωτογραφία

1451 → Kai

Εππ έκανα ένα λαθάκι, πάω να το διορθώσω! Ευχαριστώ για την επισήμανση!
Φεβ 21 2011 20:32
Φωτογραφία

Kai → 1451

[QUOTE=Nikos1451;473824]Ο τιτανομεγιστοτεράστιος [B]Κατσούρα[/B] θα ηταν η πρώτη μου επιλογή, μα αποφάσισα να αφήσω τον Όζου να λάμψει λιγουλάκι.[/QUOTE] Σόρυ για το άκυρο vm, αλλά είσαι το πρώτο άτομο που βλέπω να τονίζει τον Katsura, Κατσούρα και όχι Κάτσουρα εκτός από την αδερφή μου, [spoiler] [IMG]http://i704.photobucket.com/albums/ww45/MajorVictory87/Random/brofist3536544.jpg[/IMG] [/spoiler]
Φεβ 21 2011 19:56
Φωτογραφία

Jorg → Kai

Thankies. :hihi2:
Φεβ 21 2011 19:48
Φωτογραφία

Kai → Jorg

Όχι, είναι τα καλύτερα και [I]με διαφορά[/I]! XD
Φεβ 21 2011 19:47
Φωτογραφία

Jorg → Kai

Δεν κατάλαβα, υπάρχει κανένα πρόβλημα με τα άριστα δομημένα ελληνικά μου; :P
Φεβ 21 2011 19:43
Φωτογραφία

Kai → Jorg

[QUOTE=Jorg;473957]Η γάτα χέζει ένα με διαφορά.[/QUOTE] LOL ρε συ
Φεβ 21 2011 19:37
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Kai

Lol, OK τότε!
Φεβ 20 2011 18:50