Jump to content


Community Status Updates


Photo

Kai → Fallen_Mpougatsa

Ναι, είναι απλά μια αποτυχημένη προσπάθεια γοητευτικής έκφρασης. Επίσης το ένα ματάκι (αριστερό) νομίζω πως έχει κάποιο πρόβλημα, αλλάμπορεί να είναι και φαντασία μου.
Aug 18 2011 09:06
Photo

Fallen_Mpougatsa → Kai

Ha ha, αποκαλύψεις! Ο Gokudera δεν σκέφτεται...σ'αυτήν την φωτογραφία.
Aug 18 2011 08:52
Photo

Kai → Fallen_Mpougatsa

Not really, to be honest XD
Aug 18 2011 06:11
Photo

Fallen_Mpougatsa → Kai

Hum...and I like this one! Sexy Gokudera thinking, no?
Aug 18 2011 00:19
Photo

Kai → Fallen_Mpougatsa

[IMG]http://i275.photobucket.com/albums/jj299/Raffas/Katekyo%20Hitman%20Reborn/Icon%20th%20gif%20Reborn/13236036.png[/IMG]Hmmm. Me likes.
Aug 17 2011 22:23
Photo

Fallen_Mpougatsa → Kai

[url]http://arya-aiedail.deviantart.com/art/Adult-Reborn-172597949?q=gallery%3Aarya-aiedail%2F124721&qo=14[/url] For you~!
Aug 17 2011 22:16
Photo

KaiKenny

Ενδιαφέρομαι, ναι. Αν μπορείς κράτα το μου. :)
Aug 17 2011 12:53
Photo

KennyKai

Μόλις παρέλαβα... ξανά, τον 1ο τόμο του Yotsubato. Ήταν αυτός που είχε αργήσει πολύ κι έτσι τους είχα πει να μου το ξαναστείλουν. Τελικά έφτασαν και οι δύο στα χέρια μου. Αν θυμάμαι καλά ενδιαφέρεσαι να το αγοράσεις. Αν θες, στο πουλάω 6 ευρώ.
Aug 17 2011 12:36
Photo

Fallen_Mpougatsa → Kai

To είδα το mail αλλά το είδα στη μία! Συγγνώμη που δεν απάντησα πιο πριν. Και να σαι καλά, που σε χω πρήξει μ'αυτήν την ιστορία! ^^ Είδα και τα σχόλια. :D Δε'ν'κακό, δε'ν'καθόλου κακό, μ'άρεσαν πολύ οι προτάσεις...παρεπιμπτόντως χε χε, τα σχόλια τα σπασαν: κάθε φορά που ο Oga χαμογελάει, ένας αθώος μαθητής πεθαίνει. Και ένα reference: αχ Kaiba...μετά τα δικά σου κουταβάκια έρχεται ο πραγματικός serial killer.
Aug 15 2011 09:09
Photo

Kai → Fallen_Mpougatsa

You got mail
Aug 14 2011 21:14
Photo

KennyKai

My pleasure. :P BTW πέτυχα scans από τους 2 πρώτους τόμους 7 Billion Needles, και δεν ξέρω... απογοητεύτηκα λίγο. Το περίμενα πιο "grimdark", και όχι τόσο "school monster stories". Μάλλον δεν θα το αγοράσω τελικά. :P
Aug 13 2011 23:10
Photo

KaiKenny

Μόλις τελείωσα το Genkaku Picasso. Πάρα πολύ καλό. Μου άρεσε πολύ ο τρόπος που παρουσίασε τα προβλήματα των παιδιών και τα σχέδια που αντικατοπτρίζανε την καρδιά τους - και το πριν και το μετά- ήταν υπέροχα. Ευχαριστώ για την πρόταση. :nod2:
Aug 13 2011 23:01
Photo

Fallen_Mpougatsa → Kai

Oho! You know me too well...ειλικρινά...μου έφτιαξε τη μέρα! xD Θες να δεις και τη δική μου συλλογή? Είναι στο laptop...! Btw...Go for it Light! And we'll [B]make[/B] you king of the new world! :3
Aug 12 2011 09:40
Photo

Kai → Fallen_Mpougatsa

[spoiler=Go for it] [IMG]http://i634.photobucket.com/albums/uu69/I_eat_your_soul/Random/Random%20Screens/522709.jpg[/IMG] [/spoiler]
Aug 12 2011 08:08
Photo

Kai → Fallen_Mpougatsa

Ναι, υπάρχει και αυτή η υπέροχη συγκοινωνία, το είχα ξεχάσει.
Aug 11 2011 08:42