Jump to content


Community Status Updates


Photo

Kaispecialistas4

Φαντάστηκα ότι έγινε επίτηδες έτσι κι αλλιώς αλλά μου έκανε εντύπωση που δεν ήταν καμιά Pakko ή Zurako για τρολλάρισμα και αντίθετα ήταν ο Prince XD
Nov 28 2011 21:29
Photo

specialistas4Kai

[QUOTE]Ο.ο Prince Hata;[/QUOTE]Τι τρολλάρισμα ήταν αυτό;:PΔιορθώνεται άμεσα.
Nov 28 2011 21:26
Photo

Fallen_Mpougatsa → Kai

A ναι, και είναι και πολλές! Πω πω ξεχνάω! Κρίμα...Αλλά ούτε ένα διάλειμμα? Αχ αχ αχ η πολύ δουλειά τρώει τον αφέντη! Καλή συνέχεια!
Nov 28 2011 16:25
Photo

Kai → Fallen_Mpougatsa

ΧD Αφού σου είπα ότι έχουμε δουλειές. Μόλις πριν μια ώρα τελειώσαμε με το δωμάτιο της μικρής να φανταστείς και ήμασταν από τις 8 μέσα.
Nov 28 2011 16:15
Photo

Fallen_Mpougatsa → Kai

Επίσης θα παίξουμε guitar hero στο σπίτι του Γιάννη [B]σήμερα[/B]. Θα ρθεις?
Nov 28 2011 16:09
Photo

Fallen_Mpougatsa → Kai

Ναι αλλά λέει ΠΡΙΝ τα Χριστούγεννα! Clue! :thatsit:
Nov 27 2011 22:53
Photo

Kai → Fallen_Mpougatsa

XD Όχι ακριβώς. Το είχα δει και λέει απλά ότι χρειάζονται τουλάχιστον 16-20.
Nov 27 2011 22:46
Photo

Fallen_Mpougatsa → Kai

Lol, I think [url=http://www.anime.gr/forums/showthread.php?t=10718]this[/url] answers our questions.
Nov 27 2011 22:41
Photo

Fallen_Mpougatsa → Kai

Σωστηηηηηή. Εγκρίνω. Κι αύριο θα πάω να πάρω παγωτό :kakaka: Επίσης θα παίξουμε guitar hero στο σπίτι του Γιάννη. Θα ρθεις?
Nov 27 2011 22:38
Photo

Kai → Fallen_Mpougatsa

Ναι. Έχω βάλει σημάδι τη μικρή που είναι η 21η και πάντα από εκεί υπολογίζω πάνω-κάτω πόσοι είναι.
Nov 27 2011 22:30
Photo

Fallen_Mpougatsa → Kai

Oh I love you're keeping count!
Nov 27 2011 22:26
Photo

Kai → Fallen_Mpougatsa

XD Όχι, πού να ξέρω. Εδώ δεν έχει ανακοινωθεί μέχρι πότε μπορεί να δηλώσει κάποιος συμμετοχή ή αν θα κλείσει τώρα που ξεπεράσαμε τους 20. *shrugs*
Nov 27 2011 22:25
Photo

Fallen_Mpougatsa → Kai

Oh thank you, thank you! ^^ Ξέρεις πότε θα αρχίσει το παιχνίδι εν τέλη? Ε χε χε χε, αφού σηκώθηκαν και με έσφηξαν το χέρι!
Nov 27 2011 22:14
Photo

Kai → Fallen_Mpougatsa

Καλή ξεκούραση. Ναι, καμιά 10ριά παραπάνω. Λογικά θα περιμένουν μερικούς ακόμα αφού δεν έκλεισε. Αυτά είναι. Τους σαγήνευσες με τη μελωδία φαντάζομαι.
Nov 27 2011 21:47
Photo

Fallen_Mpougatsa → Kai

Ha ha, γύρισα! Ναι ναι και τώρα ακόμα περισσότεροι! Ευχαριστώ! ^^ Καλά τα πήγα αλλά η Gary-Stu quality έχει αρχίσει να με εγκαταλείπει. Επίσης, έπαιξα άρπα και τραγούδησα κι έτυχα 20! xD
Nov 27 2011 21:46