Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

Kai → Botsun

Ευχαριστώ για το καλά σου λόγια. (>.>) Η αλήθεια είναι ότι αφού το ξαναείδα τις προάλλες με την μικρή πιστεύω πως θα μπορούσαμε να τα πάμε κάπως καλύτερα. Είναι πάντως από τις τελευταίες δουλειές μας σχετικά και με τη βοήθεια και των άλλων παιδιών στην ομάδα, όσα πάμε βελτιωνόμαστε.
Ιαν 04 2012 16:48
Φωτογραφία

Botsun → Kai

Τελείωσα την πρώτη σεζόν και κατέβασα το πρώτο επεισόδιο από εσάς το οποίο κι είδα,αμέσως μόλις τελείωσε να κατεβαίνει. Έχετε πετύχει πολύ καλή ποιότητα και πολύ προσεγμένους υπότιτλους!
Ιαν 04 2012 16:32
Φωτογραφία

Kai → Botsun

Όντως καλό παιδί ο Asmita. Του κόψανε και 2-3 πετυχημένες ατάκες στο anime αλλά δεν πειράζει. :if: Δεν ξέρεις πόσο χαίρομαι που σου άρεσε, Botsun.
Ιαν 04 2012 15:22
Φωτογραφία

Botsun → Kai

Μου άρεσε πάρα πολύ ! Έχει κάτι το cult,που με τραβά αφάνταστα! xD Κρίμα για τον Asmita. Κι ήταν καλό παιδί..
Ιαν 04 2012 15:20
Φωτογραφία

Kai → O Tsopanhs

[Quote]Ο ένας κερδίζει την Κυριαρχία του Κόσμου και ο άλλος την ειρήνη της γης. Και δες το για να καταλάβεις τα κίνητρα του Άδη.[/quote] Αίσχος. Παραπληροφόρηση. Οκ, απλά δεν απάντησε ακριβώς βασικά. Ο Άδης ούτε στο ένα ούτε στο άλλο δεν είχε ως κύριο σκοπό την Κυριαρχία στον κόσμο, παρόλο που ήταν αναγκαίο για την επίτευξη του στόχου του, που ήταν η εξάλειψη της ανθρωπότητας από τη Γη. Στο original φαίνονται πολύ καλύτερα τα πιστεύω του και ο λόγος που το κάνει και στο anime του Lost Canvas δε θα δεις και πολλά γιατί στο manga οι περισσότερες εξηγήσεις δίνονται πολύ αργότερα. Δεν θα πω περισσότερα γιατί κοντεύω να δώσω πολλά spoiler. Η Αθηνά από την άλλη είναι υπεύθυνη υποτίθεται για την προστασία της ανθρωπότητας από κάθε απειλή, έχοντας πάρει τον ρόλο της προστάτιδας από τους θεούς. Και επειδή έχει πίστη στους ανθρώπους και μπλαμπα, πάντα μπαίνει εμπόδιο.
Ιαν 04 2012 15:06
Φωτογραφία

Kai → Botsun

:if: Μπράβο, Botsun, 10 επεισόδια την πρώτη μέσα, με συγκινείς αφάνταστα. Πάντως αν πιστεύεις ότι οι ατάκες ξεχειλίζουν από κλισέ σ' αυτό, πού να δεις τι γίνεται στο original. :hahaha: Δεν κατάλαβα αν σου άρεσε σοβαρά ή όχι, αλλά οι επερχόμενες μάχες είναι ακόμη καλύτερες.
Ιαν 04 2012 14:32
Φωτογραφία

KaiKenny

Έχει συμβεί σε όλους μας, don't worry.
Ιαν 04 2012 14:29
Φωτογραφία

KennyKai

Sorry για χθες, έφαγε φόλα η σύνδεση στο άκυρο. >.>
Ιαν 04 2012 13:48
Φωτογραφία

Kai → Kamen Tantei Zura

Αφού πάντα χαίρεσαι εσύ. Τώρα χαίρεσαι που νιώθεις κι εσύ το Cosmos.
Ιαν 04 2012 00:25
Φωτογραφία

Kai → Botsun

:if: BOTSUN, το ήξερα πως ήσουν δικός μας! Αγαπάμε, Botsun, το αξίζει.
Ιαν 04 2012 00:22
Φωτογραφία

Kamen Tantei Zura → Kai

Χαίρομαι.
Ιαν 04 2012 00:21
Φωτογραφία

Botsun → Kai

:if:------> Τα συναισθήματά μου,καθώς μυούμαι στο Cosmos!
Ιαν 04 2012 00:11
Φωτογραφία

Kai → Kamen Tantei Zura

Εδώ και αρκετά χρόνια.
Ιαν 03 2012 23:48
Φωτογραφία

Kamen Tantei Zura → Kai

Νιώθεις το Cosmos μέσα σου;
Ιαν 03 2012 23:38
Φωτογραφία

Kai → OdyMonaxos

Όταν γράφω κάτι και φαίνεται ότι δεν το προσέχεις ακριβώς, λογικό είναι να χρησιμοποιώ bold για να τα προσέξεις. Επίσης βγάζεις πολύ εύκολα συμπεράσματα μέσω απρόσωπης επικοινωνίας. Πιθανότατα εσύ να θίγεσαι πολύ εύκολα αν το δούμε αντίστροφα. Τη συζήτηση τη βαρέθηκα πάντως.
Ιαν 03 2012 23:08