Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

Botsun → Kai

Teleiwsa to manga του Saint Seiya !! :if:
Ιαν 16 2012 15:01
Φωτογραφία

Kai → Napster

Να πω την αλήθεια, όσο τον είχα δει στο Samurai Deeper Kyo, γιατί δεν το τελείωσα και ποτέ, δεν τον είχα συμπαθήσει καθόλου.
Ιαν 15 2012 20:26
Φωτογραφία

Napster → Kai

Δεν πειράζει ρε 'συ, όλοι κάνουμε λάθη, εδώ είδαμε Πλιτς και Ναρούτο, στην εικόνα θα κολλήσουμε? Omagad, τι είναι αυτοί? Ο Sasuke στο Samurai Deeper Kyo είναι normal? :/
Ιαν 15 2012 18:08
Φωτογραφία

Kai → Napster

:if: Έχεις δίκιο, πρέπει να βαστάξω τον πόνο και την ντροπή μετά από τα λόγια που είχα το θράσος να γράψω. Όλοι κάνουμε λάθη, ζητώ συγνώμη. Μάλλον θα το έχει το όνομα. Αναρωτιέμαι αν [url=http://myanimelist.net/character/2891/Sasuke]αυτός[/url] ή [url=http://myanimelist.net/character/21317/Sasuke_Sarutobi]αυτός[/url] αποτελούν εξαίρεση στον κανόνα.
Ιαν 15 2012 17:34
Φωτογραφία

Napster → Kai

Άσε-άσε, καίει καρδιές ο μεγάλος Sasuke, αυτή η iristella φταίει για όλα. Αυτή με έκανε fan του. Το bishounen του Brave 10 είναι ο successor του μεγάλου Sasuke (Naruto), λίγος σεβασμός παρακαλώ.:hahaha: Έναν normal Sasuke δεν έχω δει σε anime τς.... Μόνο του Sengoku Basara και αυτός δεν είναι και τόσο...xD
Ιαν 15 2012 17:24
Φωτογραφία

Kai → Napster

:kakaka: Το yaoi του Naruto, είδα το πεταχτό μαλλί από πίσω στην αρχή, λείπαν και τα δυο μου μάτια και δεν ήθελε και πολύ. Ξέρουμε και πόσο κρυφοfan είσαι άλλωστε. :hahaha: Το bishounen του Brave 10 είναι άθλιο μιας και αναφέρθηκε.
Ιαν 15 2012 17:14
Φωτογραφία

Napster → Kai

Εγώ? Να trollάρω? Δε παίζει. Ποιός Sasuke btw? Το bishounen του Brave 10 ή το yaoi του Naruto? :hahaha:
Ιαν 15 2012 17:12
Φωτογραφία

Kai → Napster

:hahaha: Είδα το νέο Avatar χωρίς να φοράω γυαλιά και έπαθα ένα μικρό σοκ για μερικά δευτερόλεπτα και σκέφτηκα ότι μάλλον θα τρόλλαρες. Ντρέπομαι τώρα που νόμισα πως ήταν ο Sasuke. Προσβάλλω τον χαρακτήρα κι ας μην τον ξέρω.
Ιαν 15 2012 16:30
Φωτογραφία

Kai → Botsun

:kakaka: Τι right hand θα ήμουν διαφορετικά;
Ιαν 14 2012 18:37
Φωτογραφία

Botsun → Kai

Me σκλαβώνεις,το ξέρεις ;
Ιαν 14 2012 18:30
Φωτογραφία

Kai → Botsun

[url=http://www.mediafire.com/?b6t9nn3rotgf49n]All yours[/url]
Ιαν 14 2012 18:21
Φωτογραφία

Botsun → Kai

Right Hand,δες τι βρήκα ! :wooi2: [SPOILER][CENTER][IMG]http://fc00.deviantart.net/fs27/f/2008/079/5/5/Lost_Canvas_Asmita_meditation_by_UltimateGemini82.jpg[/IMG][/CENTER][/SPOILER]
Ιαν 14 2012 17:57
Φωτογραφία

Kai → Trivia Spitting Monster

Φαινόταν αρκετά cool και μου κίνησε την περιέργεια. Έχω διαβάσει πολύ καλές κριτικές για τη σειρά και έχω ακούσει καλά λόγια, ελπίζω να πάρω απόφαση να τη δω κάποια στιγμή. Σ' ευχαριστώ πολύ! :)
Ιαν 14 2012 17:52
Φωτογραφία

Trivia Spitting Monster → Kai

Βέβαια! Απ' το Cowboy Bebop. Anime του '98, και το screen cap είναι απ' το προτελευταίο επεισόδιο. (Η εικονιζόμενη είναι δευτεραγωνίστρια). Ελπίζω να βοήθησα!
Ιαν 14 2012 17:48
Φωτογραφία

Night Wizard SealKai

Βέβαια ελπίζω να γίνει το επόμενο παιχνίδι μετά τις Πανελλήνιες για να μπορέσω να δοθώ ολοκληρωτικά στον Sakon&Ukon. Έχουν απαιτητικό rp. :P
Ιαν 14 2012 17:31